Η διαδικασία του πατιναρίσματος εμπλέκει όλο το σώμα, δυναμώνει και τονώνει τη κύρια ομάδα των μυών μας.

Όταν καβαλήσετε ένα πατίνι Yedoo, δυναμώνετε μύες, τένοντες και συνδετικούς ιστούς στα πόδια σου, τη μέση και την κοιλιά σας.
Αν καβαλήσετε το πατίνι σας με μια καλή τεχνική αναπήδησης, θα ενισχύσετε και θα διαμορφώσετε τα χέρια και τους ώμους, ιδιαίτερα τους δικέφαλους, τους τρικέφαλους και τους δελτοειδείς μύες. Ταυτόχρονα φυσικά, τονίζετε και διαμορφώνετε τις μυικές ομάδες εκείνες, που θα σε κάνουν να δείχνετε καλύτερα αλλά και να αισθάνεστε δυνατότεροι και υγιέστεροι.

Το πατινάρισμα μπορεί επίσης να γίνει μια εξαιρετική αερόβια άσκηση, όταν κάνετε πατίνι αρκετά δυναμικά ώστε να ανεβάσετε τους καρδιακούς παλμούς σας ψηλά. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το συνδυάσετε με μια υγιεινή διατροφή για να σας βοηθήσει να χάσετε ή να διατηρήσετε βάρος και μάλιστα, καθώς διασκεδάζετε! Ακόμα και 20 λεπτά τη μέρα θα κάνουν αισθητή διαφορά!

Φυσικά αν κάνετε αρκετά έντονο πατινάρισμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μπορείτε πραγματικά να κάψετε θερμίδες – έως και 400-500 την ώρα. Αρκετά κοντά θερμιδικά σε ένα χάμπουργκερ BigMac  (540 θερμίδες) ή ένα milkshake (450 θερμίδες). Αυτές είναι πραγματικά πολλές θερμίδες!